måndag 28 november 2011

Mani

Åland! Åland! Åland! På lördag blir det Åland igen. =D Alltså, det var ju 1½ månad sedan, så det var ju på tiden! ;) Jag och fågelskrämman ska sova där, så jag har sovplats åtminstone en av dagarna jag är bostadslös. Känns nice!

Jag är sjukt sugen på grillad kyckling med potatissallad. Fan vad gött! Även sugen på ägg. Jag fick ägg av rara Sofia i morse, men nu är hyresvärden hemma och enligt köksreglerna mina, ska man inte gå upp dit i onödan då.

Jag håller på att skriva en ny blocketannons nu! =D Förhoppningsvis får jag ett sjysst erbjudande från någon sjysst person på ett sjysst ställe. Nu ska jag bort härifrån! Om jag så ska bo på en camping så ska det ske! Banne mig!

Idag fyller Richard år! Grattis till honom! Issa fyllde år igår och grattis till henne med! Nästa födelsedag är Lillis, sedan Jesus. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar