måndag 28 november 2011

Åssit

Var sjukt otaggad inför skoldagen idag, men kom ändock till uni 50 minuter innan skolan började. Jag vaknade klockan 10, men kunde inte somna om. Jag har ändå gjort åssit idag. Suck... Förutom att upptäcka Luke Conards (från Ministry of Magic) och Landon Austins cover på Without you av Usher feat. David Guetta. Värt att kolla in!

Imorgon blir det att Lillis betalar min blocketannons. =D Det känns skönt att veta att man bara kommer vara tvungen att bo här en månad till! Däremot är problemet med skolan fortfarande kvarstående. Ack, ack...

Jag vill läsa lite Harry Potter, men tror jag ska läsa lite Eyvind Johnsson. It's about bloody time I do! Varje gång jag hör Hey Soul Sister nu för tiden är det bara Hey Harry Potter-versionen av Jamesatwar som kommer fram i huvudet.
When I need to unplug,
reading you is the escape I need
You're so wizard, I'm so muggle

1 kommentar: