söndag 27 november 2011

Komma undan från Flemingsberg

Igår var jag med Gustaf och Sofia på Skansens julmarknad. Det kändes inte särskilt juligt, men det var p.g.a. den icke så existerande snön. Annars var det trevligt. Jag köpte blåbärssylt. Efteråt åt vi middag på Shamrock, vilket var nice. Jag var trött och utmattad på kvällen, så jag hade tänkt åka hem. Men när jag satte mig på tåget mot Mariatorget insåg jag att jag hade blivit lite piggare och inte alls vill hem till dystra Flemingsberg. På kvällen såg vi Mamma Mia. Den... var inte min grej, för att uttrycka det snällt.

Jag hade även tenta i Realia igår. Gustaf hade hjälpt mig att plugga till den under fredagen och det var mycket snällt. Vi pluggade lite på Gunnarsons, efter det for vi till Därmedpasta där de har jättestora portioner. Det var pappa som rekommenderade det. Jag älskar Södermalm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar