onsdag 2 november 2011

Kunde ha gjort det bättre

Imorgon bär det av till Sikfors. =) Just nu sitter jag och försöker komma på om det var något mer jag skulle packa... Det är det säkert. Usch, jag måste kliva upp tidigt imorgon. Jag hoppas att jag kan sova på tåget i alla fall. Jag hatar sittplatser, men det var ju så förbannat dyrt att åka upp denna vecka. Det är säkert för att det är lov, men vem fan bryr sig om lov när man ändå inte har dem?! Fan, nu ska jag upp om ca. 6 timmar.

Idag var jag med Issa och Rose. Först spenderade jag och Issa lite tid på 44:an, men när Rose kom drog vi vidare hem till Issa. Jag åt en sojaköttsmacka på 44:an och jag måste då säga att de inte lurar någon, sojakött smakar verkligen inte som vanligt kött, även om man marinerar det! Det är gott, jovars. Men det smakar definitivt inte som vanligt kött, så jag tycker inte att de borde kalla det sojakött, utan snarare substitutssoja.

Lär inte bli ett blogginlägg imorgon, så här får ni en bild av mig som tröst. ;) Suddig och med mamma i bakgrunden, men det är den senaste tagen på mig som jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar