onsdag 8 juni 2011

Raringar



Förutom det faktum att jag ser ut som en gammal tant litegrand (eller något annat, typ som en hybridbil kanske?) så gillar jag den här bilden. Man måste dock guida henne att titta in i kameran, Muffin är mer av den linslusiga typen som finner kameran intressantare än vad Cookie gör.



Men! Vem är det på bryggan? Muffin!!! X'D När vi var i Nävertjärn så upptäckte jag vid ett tillfälle att jag inte visste var muffin höll till, så jag ropade på henne och ställde mig upp för att söka efter henne, då jag såg att hon stod på en brygga! Är inte det typ ett av de roligaste grejerna någonsin?! En hund på en liten brygga. Ha ha ha! Muffin ska bada, så hon går ut på bryggan! That just kills me.



Här är en söt bild på kladdmonstret Theodor. Och litegrand av Tindras bakdel. Tindra och Saga brukar hänga kring Theodor när han äter, för han har gjort det till en del av måltiden att bjuda hundarna på sin mat.



Här har vi glada, söta, lilla Mikael. Han har lånat sin kusins Skellefteå hockey-mugg.Det borde vara Luleå hockey, men det finns ju vissa med lite knasiga farsor här i världen. J/K ;)

2 kommentarer:

  1. Vad elakt att säga att Ida ser ut som Tindras bakdel.

    SvaraRadera
  2. Men du är en bajsapa! Tindras svansing är där och lurar!!! Waaa!

    SvaraRadera