måndag 6 juni 2011

I may switch off and go in a daydream

Gud vad allt känns konstigt. Det är för att jag tänker på fel saker. Jag tänker på att jag tänker och på vad man ska säga och det driver mig till vansinne! Tänker jag för mycket på hur jag gör någonting, så kan jag inte göra det längre! Ibland tycker jag att det är svårt att gå(!) för att jag tänker på mekanismen bakom. Teorin om detta heter någotning, vi har t.o.m. läst om det i psykologin, men jag kommer inte ihåg vad. Jag önskar bara jag kunde försvinna från mig själv, men det kommer jag aldrig kunna och det får mig att vilja klösa ur från min kropp mitt sinne; mina tankar.

Det finns hjälp - att läsa, att skriva och att se på serier eller filmer. Ibland önskar jag att jag kunde vara normal. Allting verkar så lätt för andra, att prata o.s.v. Ibland är det så för mig med och då är jag glad! Men jag är så rädd för vissa grejer. Ack och ve! Att dagdrömma hjälper faktiskt också, måste jag tillägga. Nä, jag ska försöka att gå in i ett normalläge! Inget mer tänka på sådant här, jag blir bara galen av det.

Can't help if I space in a daze
My eyes tune out the other way
I may switch off and go in a daydream
In this head my thoughts are deep
Sometimes I can't even speak
Would someone be and not pretend
I'm off again in my world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar