torsdag 2 juni 2011

Going places

Idag var jag, Lillis, Lisa och Mikael ute på promenad. Vi gick till Grenforsen, men så utforskade vi lite mer kring området också och hittade en asfalterad väg mitt i skogen, som ledde till en liten glänta vid älven. Utsikten därifrån var fin. Sedan så bestämde jag mig även för att skaffa ett slott där när jag blir multimiljonär. Nä, jag skojade bara - jag vet precis vilket hus jag kommer att köpa vare sig jag blir miljonär eller inte. Det ligger på Stationsvägen; det är allt jag säger.

Jag hade tänkt se Michael Moore's senaste dokumentär Capitalism - a love story, men det får bli imorogn istället, då det inte gick att hitta någon bra internetversion. Imorgon blir det även grillat till middag och pub i kåtan.

Tänk - balen är i övermorgon. Sedan är det studenten om ca. en vecka. Galet. Galet indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar