lördag 4 juni 2011

I swear, I'm a goddamn madman sometimes.

Idag var det pub i kåtan, så jag, Erica, Fredrik och Lisa for dit. Lillis och Lisa gick hem snabbt så jag och Erica blev kvar. Eftersom att jag aldrig blev trött någon gång så tänkte jag att jag kunde följa efter henne. Lite kul, men har jag ingen like omkring mig så går jag in i mig själv - alltid. Jag tycker inte det är kul när kvällen ska gå ut på att bli så full som möjligt. Men jag stannade kvar för att kolla läget och så en stund efter puben stängt, men jag hörde inte hemma där. Det var absolut ingen som var otrevlig eller så, men jag insåg själv att det här är inte där jag ska vara. Ni förstår. När puben var öppen var det jättekul, de spelade t.o.m. bra Ebba Grön-låtar, men efteråt var det inte riktigt min grej.

... Och det var då jag insåg att jag ville tillbaka till Boden och träffa allt trevligt folk igen! För vid tillfällen då det är många människor går jag ändå alltid in i mig själv vid något tillfälle, men inte på samma sätt.

Nä, nu ska jag fortsätta läsa Catcher in the Rye. It's that Holden Caulfield! He's got me all worked up on phonies and all. That just kills me. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar