lördag 11 juni 2011

For I have graduated

Gårkvällen var skitkul. Jag följde inte med på förfesten, ty jag är inte så mycket för det. Jag tar det gärna lugnt istället och lyssnar på låtar som Sheena is a Punk Rocker och Pancakes. ^^ Men kring 11 gick jag ut i a.f. Jag följde med Angelica, Frida, Nina och Marika (nej, jag är inte schizo, jag talar om en annan Marika =P) till Lotus. Det var jätteroligt. Stämningen var verkligen på topp och jag fick t.o.m. lite väktare/polis-drama, vilket var roligt för att: 1. Jag gillar att se andras drama. 2. Poliser är coola och det var coolt att se väktarna springa dit och ha så mycket makt.

Innan dess hade jag varit på skolan, försvagat gränsen mellan ont i öronen och tinnitus, svettat halvt ihjäl och fått ett flertal av mina utbrott. Jag har verkligen problem med att behärska min ilska och jag ursäktar mig för de stackare som måste utsättas för mina utbrott.

Jag åt smörgåstårta och fikade med min familj efter vi hade åkt på flaket. Det var jätteroligt! Theodor och Mikael busade massor. ^^ Jag hade funderat på att åka hem till Sikfors eller så, men Richard berättade att han inte hade gått ut på sin student p.g.a. huvudvärk och att han hade ångrat det, vilket fick mig att tänka till. Jag skulle få en chans till att se klassen igen (utan angry outbursts), så jag bestämde mig för att gå ut i a.f. Det var bra att jag ångrade mig för, som sagt, jag hade skitkul igår!

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar