måndag 9 september 2019

Liten uppdatering om min vardag

Så, en liten uppdatering: Jag ska inte läsa psykologi denna termin, utan jag ska läsa det antingen nästa eller nästnästa termin istället. Annars då? Jag har jätteont i ena axeln. Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag stödde mig på armbågarna och när jag skulle kliva upp så lät det som att flera saker inne i axeln knäcktes och enda sedan dess har jag haft ont i den. Jag är ganska säker på att det här är relaterat till mitt jobb, men jag tänker ändå låtsas som ingenting för just nu är det mitt enda jobb. Det går över mer och mer för var dag som går. Vad mer?... Jo! Jag trodde inte att Scream (serien, inte filmen) skulle vara ens hälften så bra som den är. Jag rekommenderar den. Nettflix har två säsonger och jag har efter lite googlande tagit reda på att det ska finnas en tredje säsong, men att den är mycket kortare än de andra två. Hur som helst är den sevärd! Det är vad jag ser på kvällarna just nu i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar