söndag 22 november 2009

Stress

Åh, nej! Måste till Boden. Stressa! Jag har inte hunnit läsa så mycket från Okänd Soldat. Ska nog läsa på bussen. Sen ska jag plugga till tyskan imorgon och skriva manus till engelskan. F*n, vi borde ha fått mer tid på oss, men det verkar aldrig som att någon annan behöver det. Sen visar det sig att de också kanske behövde lite mer tid. Det är ändå relativt lite den här veckan. Har redan läst det där till historian. Hoppas jag. Jag kanske har läst fel, vem vet?! Det skulle inte förvåna mig om det var så. Allting som rör skolan verkar bara bli missuppfattat eller bortglömt. Jaja. Det lider mot jul nu och man ska vara glad, men det finns ju knappt någon snö så jag behöver inte känna något! Alltså inte att jag är likgiltig gentemot allt, men äsch - du fattar.


Lite jul-avkoppling med allas vår favoritsökare Rickard Skiffer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar