måndag 16 november 2009

Deutsch

Jag har egentligen tyska, så jag ska försöka vara snabb med detta inlägg. Öppet hus-dagen var bra. AL kom och så åt vi ju på Rönnbäcks och skrattade som förut. Ha ha! Ibland skrattar jag fast jag inte vill skratta också, men det ska jag inte prata om nu för det är bara tragiskt.
Vi hade historieprov idag... Ska läsa Things Fall Apart när jag kommer hem. Den verkar jättetråkig. Och Liten Ida var inte bra. Jag vill läsa fantasy istället. Vi hade kunnat ta kriget mellan sökaren (Rickard Skiffer) och Mörken Rahl istället. Det hade varit otroligt intressant. Nu ska jag göra lite nytta - jag har fortfarande tyska, remember? Hejdå!

"Fantasi är viktigare än kunskap" - Albert Einstein.
True story!

1 kommentar:

  1. Fantasi är roligare än kunskap också. Sagt av mig. Ha ha! Nä, nu ska jag plugga kemi, vill ha bättre resultat än vad jag vet att jag fick på biologin, även om vi inte har fått tillbaka dem än.

    SvaraRadera