fredag 20 november 2009

Jag tänker inte nämna matchen!

Om jag hade varit ett magiskt väsen av något slag. Alltså t.ex. en alv, en hobbit eller en grip, då hade jag varit någon sorts alv. Inte en sådan där fin en som i Sagan om ringen. Jag hade varit en annan sort. Jag hade i a.f. haft spetsiga öron. Treeevliiigt... =)
Jag tycker att det finns en speciell häst som var väldigt söt idag. ^^

Ekorrar har typ bra minne förresten. Jag såg en amatörstudie på youtube om det. Det fanns vissa brister i den, men ändå. Tänkte att ni kanske ville veta det. Jag är orkeslös just nu... =/

Jag ska se The Mercimer Demo Project ikväll igen. De är så bra! =) Jag ska se dem med Petra. Roooligt! Om Petra hade varit en magisk varelse så hade hon nog varit en vampyr på droger eller en kvickevick kanske. Jag är inte säker... Kanske någonting annat, men jag vet inte. Hmm. Nu blev det svårt. Jag drar. Hejdå!

"Sarcasm helps keep you from telling people what you really think of them."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar