söndag 29 november 2009

Stabilitet

Nu har jag fått internet här hos mormor och morfar. Yay! Jag är så glad över det att jag ska göra min analys av temat kristendom och den vita männsikan imorgon, på tisdag och ev. på onsdag och så voilá - skicka in! Jag har inte läst ut Okänd soldat än. Fatta seg den är!!! Man sitter och läser i flera timmar, men ändå har man inte hunnit så långt som man borde! Jag blir så frustrerad av att läsa sådana böcker. Sagan om ringen faller också in i den kategorin eftersom att texten är så liten i den, men den har ju bättre handling ändå. Inte för att Okänd soldat är dålig. Just sayin'. Jag måste läsa ut min tyskabok också... Det lär gå snabbare, men det finns ändå ganska många små ord som jag inte vet vad de betyder och så måste jag slå upp dem i ordboken. Jaja. Nog tjatat om det!

Saker känns som halvbra. Det finns dåliga saker och så finns det bra saker. Det är som stabilt. Allt som saknas nu är... SNÖ!

P.S. Fick lust att se på Polarexpressen. Julkänsla! =D D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar