onsdag 18 november 2009

Ba-ba-badada

Aha! Det var Frank Sinatra som var boven i dramat. Vilken rutten skurk! Nä, han är ingen skurk. Jag gillar faktiskt honom, han är cool. Han och Bing Crosby. De har så otroligt härliga röster. Jag har en julskiva med dem som jag ska lyssna på. Vad?! Den är faktiskt bra tycker jag. Jag får tycka vad jag vill enligt lagen. Ha ha. Gud är min bästis, inte din. Ha ha. Nu blev du avundsjuk. Nä, jag skojade bara. Nu blev det galet här... =S Jag tror jag avslutar. Hejdå!

Can we climb this mountain
I don't know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now, watch it go

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du har tränat på julsångerna igår som du sa att du skulle göra. Det har itne jag, men jag sa aldrig att jag skulle göra det. ^^

    SvaraRadera
  2. Jag kanske glömde... Men jag ska göra det idag. ^^

    SvaraRadera