måndag 23 november 2009

GTTM 2

Jag känner för att bara lyssna på Linkin Park just nu, men jag har bara 3 av deras låtar på mobilen och jag ska snart gå hem igen. Jaja, en av dem är i a.f. Faint - min favvo. Jag skulle kunna lyssna på Overture/Going Through The Motions också, men den har jag inte heller. =(

Clutching my cure, I tightly lock the door
I try to catch my breath again
I hurt much more, than any time before
I have no options left again

I don't want to be the one the battles always choose
'Cause inside I realize that I'm the one confused

I don't know what's worth fighting for
Or why I have to scream
I don't know why I instigate
And say what I don't mean
I don't know how I got this way
I'll never be alright
So I'm breaking the habit
I'm breaking the habit
Tonight…

Jag ska ringa AL sen så att jag finner viljan att göra saker, otherwise I find myself just going through the motions. Jag ska nog läsa också, och dricka te. Mmm. Sådant gillar jag. Jag saknar Eragon faktiskt. Bye bye now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar