fredag 20 november 2009

Saker och ting

Är det konstigt att jag inte är rädd för clowner, zombier eller spöken (vilket jag är i vanliga fall) när jag går från pappas lägenhet och det är mörkt, utan för tandfén? Alla som har sett Darkness Falls fattar vad jag snackar om. Jag är alltså livrädd för tandfén - även om jag inte har sett henne. =S



The Mercimer Demo Project var jättebra! =D Synd bara att det var någon dj**la alkis som höll på under första spelningen. Men du kom inte, "Florre". Det är bäst att du läser det här. ;P Tro dock inte att jag tänker börja kalla dig för det. ;) Ville bara säga det. Ha ha.

Jaja. Nu ska jag se Robins på SVT Play. Robin Paulsson är f*nimig bäst! Eller, nästan. Han är egentligen 3:dje bästa. Listan är söina: 1. Robert Gustafsson 2. Magnus Betnér 3. Robin Paulsson. Våga inte säga emot! J/K Hade även tänkt se andra avsnitt som jag har missat av andra tv-serier. Kanske unnar jag mig lite HIMYM också...? Vi får se. Måste göra annat också, och Okänd soldat läser inte sig själv precis!

Det dj*vla bästa någonsin! ÄLSKAR!!!

3 kommentarer:

  1. Haha! :) Det var mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara. ^^ Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Sv: haha men det blir ju såå!!

    Japp det gjorde hon, tack för det och hoppas det smakade :)

    SvaraRadera
  3. Haha! Jo det hade varit jävligt coolt ;) De hade nog blivit förvånade. Pelmeni är en slags liten köttklump inbakad i geggig deg. Man kokar detta. Det låter inte så gott men är jävligt nice!

    SvaraRadera