torsdag 19 november 2009

Silverhand

Jag ska se The Mercimer Demo Project igen. Det ska bli kul, de är så bra. Jag har lyssnat lite på dem på internet också. Jag äter Marabous Vinter-choklad nu. Den är god, men jag tycker det är för lite kryddor och sådant. Men jag ska inte prata om mig just nu... Skriva. Whatever! Petnoga... J/K
Jag ska skriva om AL a.k.a. Argetlam a.k.a. Baloo a.k.a. Sofia a.k.a. Skruttibangbang. Nä, det där sista var bara ett skämt. Sofia är så bra för jag behöver inte tänka på dåliga saker när jag är med henne. Vi har kul och jag är mig själv fullt ut med henne. Det är bra! Sofia: Nej, det är det inte. Jag: Tyst nu. Annars kanske jag får ett par extra händer... J/K LOL! XD Hursomhelst! Hon gillar mig för den jag är, även om jag lite läskigt galet rycker skolkatalogen ur händerna på henne ibland... Ähum. Nu ska vi inte prata om det. Jag har en video tillägnat henne här: Det är The Killers med Read My Mind. För det är vad hon gör hela tiden.


2 kommentarer:

  1. THANK YOU! Men allvarligt talat så borde du kolla upp ditt problem med att rycka bort skolkataloger från folks händer medan du skriker :/ Det kan nog inte vara så bra när du skaffar barn......HAHAHAHAHAHAHA jag kunde inte hålla mig! Men tack så mycket för inlägget :D Me like it very much, and i spel engeleish Wery gååååd.
    Hehehe Se ya!

    SvaraRadera
  2. XD? xD om jag får be! Man ska ha litet x din infernaliska luspudel! Ha ha, hittade din blogg iaf, ska bokmärka den xP

    MOVH/ Inte din bror... Muffin! Jo...

    SvaraRadera