torsdag 12 november 2009

En blogg

Nu har jag skaffat en blogg. Ha ha ha! Jag kommer för evigt att vara en dagboksmänniska, men vad tusan, en blogg kan väl inte skada, eller? Jag tror vi alla har slutat vara så naiva att vi tror att det mesta inte kan skada oss. Men ändå. Gaaah! Det är väl inte så jag ska börja min blogg. Let me start over!
Hej! Jag har skaffat en blogg. Vad roligt. Punkt slut. Jag är normal, please don't go. J/K. =P J/K betyder förresten just kidding, så att alla vet. Jag använder det ofta så lär er det! Jag ska inte skriva något mer just nu. Hejdå... rutten... tå...

"Det kanske inte finns något helvete. Helvetet kanske bara är de stunder vi tvingas lyssna på våra mor- och farföräldrar då de andas genom näsan då de äter smörgåsar." -Jim Carrey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar