torsdag 2 april 2015

I rörelse

Igår åkte Issa och Jörgen hem igen. Det är tråkigt, men jag kan ju alltid hälsa på dem nästa gång jag åker till Stockholm! :) Jag hoppas att det blir snart. Gustafs överraskningsresa (inför hans egen födelsedag, kan jag tillägga) är nästa helg och jag är rätt säker på att vi ska åka till Köpenhamn. Det ska bli kul! Jag vill åka till Norrbotten, men det är så dyrt från Göteborg. Jag kommer i så fall inte kunna åka förrän början av maj och då är det ju bara en månad kvar innan jag ska upp igen för sommaren. En stor fördel med att åka upp då är att jag kan börja föra över lite saker jag vill ha med mig dit upp! På tal om det måste jag hämta mina inlines i Stockholm. Kanske passar på att åka dit innan jag åker till Norrbotten då...

Nu får ni se lite bilder från de senaste dagarna. :)

Jag tänkte visa er en annan bild från samma dag så att ni som läser detta och har instagram inte skulle tycka det var tjatigt med samma bild, men bloggen gjorde den ljusare än vad den är så mina läppar blev vita! :P Här är en bild från i förrgår då jag skulle in och träffa Issa och Jörgen.


















Väl i stan gick vi till ett vegetariskt ställe och jag hittade en majssoppa som var stark men god. Stackars Gustaf hittade inget han gillade i matväg, så han fikade istället.


















Efter Issa och Jörgen åkte hem igår tog jag och Gustaf en promenad längs älvstranden. Bilden nedan ser nästan målad ut, tycker jag. På bilden ser ni Eriksbergskranen, ett av Göteborgs landmärken.


















Idag när jag kom till gymmet såg jag att de delade ut lite godis. Jag tog så klart några stycken! ;) Jag gillar verkligen Fysiken Lindholmen. Det känns mer avslappnat och skönt att den där överdrivna hälsohetsen inte är en del av deras profil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar