onsdag 29 april 2015

Våren

Först av allt vill jag bara förkunna att mina fräknar har börjat visa sig lite mer nu. Se bilden nedan.



















För det andra är jag nu ännu ett steg närmare mitt körkort i och med att jag gått riskettan. Det var rätt kul. Vi fick fika! :) Det var bara synd att det var så finit väder och så skulle vi sitta inomhus hela eftermiddagen. Men en promenad med Gustaf hann jag med!


















Jag har även hunnit shoppa lite träningskläder och ett par ballerinaskor. Jag köpte även inläggssulor till mina ballerinor och idag när jag gick med dem var det som att gå med helt vanliga skor. De kostade inte jättemycket och de går att flytta runt mellan alla skor man har, så nu ska jag aldrig sluta med dem alltså! Även om man trampar ned dem efter några månader är det värt att köpa nya. De är så bra!

Dessa köptes faktiskt i Oslo, men jag tycker de är så fina så att jag vill visa upp dem ändå! de ska jag använda i sommar när jag joggar i Sikfors.


















Här är en detalj från ett annat träningslinne jag köpt. Jag tyckte att mönstret var så fint! ^^












Här är skorna, så fint uppvisade på mina bleka ben. Det där är blekt, även för att vara jag! :P


















Här sitter Gustaf och ser söt, men sur ut. Han ser alltid så allvarlig ut på bilder. Här sitter han hursomhelst på Ahlströms och fikar räkröresmörgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar