onsdag 15 april 2015

Dålig dag

Jag är så slut i huvudet! Denna dag har varit väldigt påfrestande. Den började med att jag gjorde åssit. Jag lyssnade på Taylor Swift och gjorde mig i ordning. Jag var helt oinspirerad eftersom att jag egentligen ville gymma, men det skulle innebära att jag förstörde mitt hår eftersom att jag skulle möta min grupp jag grupparbetar med på skolan. Hade det inte varit för att jag tvättar håret så sällan nuförtiden hade jag inte brytt mig, men håret är som skört när man precis tvättat det; väldigt lättformligt.

Jag har knappt ätit något de senaste dagarna för att jag typ har glömt bort/inte haft någon aptit. Så där satt jag och typ svalt ihjäl i tre timmar på grupparbetstiden och gjorde - återigen - åssit! (Jag har ätit nu! Tacka vet jag roan, utan den hade jag antagligen knappt ätit något i morse!) Jag bara satt där på skolan eftersom att min dator dog på en gång. Tre timmar - det är för fan en resa till Stockholm! Men jag gick tidigare igår för att arbeta hemifrån och ville inte gå tidigare idag. Jag trodde aldrig att man kunde bli så utmattad av att inte göra något, men å andra sidan gick min hjärna på högvarv istället så det är väl inte så konstigt. Dessutom är det tråkigt.

Nu är jag hemma i alla fall. Bara tusen saker kvar att göra. Jag som skulle plugga med Gustaf, men nu är vi båda så trötta. FML.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar