söndag 19 april 2015

Prokrastineringslista

Allmänna frågor
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snyggast, roligast och så är jag ödmjuk också.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Svårt att komma på några alltså. ;)
Vad är du rädd för: Duvan jag såg, som levde men hade halva skallen borta så man såg hjärnan
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Utseendemässigt är det nog ögonen
Det roligaste jobbet du haft/har: Poolvärd i Sikfors
Har du körkort och egen bil: Varken eller
När tog du ditt körkort: Vilken del av "varken eller" är svår att förstå? Men förhoppningsvis i slutet av juni i år!
När grät du senast: Kanske någon gång förra veckan?
När skrattade du senast: För ett litet tag sedan :)
Vem åkte du bil med sist: Körskoleläraren Eva
Vem åt du mat med sist: Gustaf
Vad var du rädd för när du var liten: Clowner, och det är jag fortfarande...
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Konstnär, konståkare (men jag kallade det isprinsessa), skådespelare, hund- och kattskötare och författare (min livslånga ambition).
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Aldrig
Värsta smärtan du råkat ut för: När min tand vände sig mot mig
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När Compis räddade mitt gosedjur från att dränkas i Luleå skärgård. Hon var alltid min hjälte!
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv:  Hahahahahhahahaha, du skojar?! Ingen idé att ens börja nämna allt.
Har du någonsin sportat: Det har hänt
Någon du ser upp till: Mormor och morfar
Har du varit utomlands någon gång: Ja
Vilken plats var finast: Oxford
Lite mer personliga frågor
Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej
Rökt: Nej
Snusat: Nej
Druckit: Nej
Har du piercing eller tatuering: Hål i öronen
Antingen-eller-frågor
Storstad eller landet: Det beror på... Båda. Om jag måste välja ena blir det landet.
Hamburgare eller pizza: Rönnbäcks hamburgare
Kött eller fisk: Kött
Hund eller katt: Hund
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Varken eller
Charter- eller skidsemester: Charter
Sverige eller utlandet: Utlandssemester
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey
Sommar eller vinter: Sommar
Vår eller höst: Vår
Flyg eller tåg: Tåg
Bil eller buss: Bil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar