torsdag 15 maj 2014

Det som funkar, funkar

Sommarvärmen har återigen svept in över Göteborg. Jag sitter för tillfället inne, men ska snart gå ut. Jag vill ju inte missa en chans att bleka håret i solen. ;) Jag hoppas solen håller i sig, i synnerhet till min födelsedag. Jag är dock inte så hoppfull angående det. En present Gustaf hade skickat efter med posten har tydligen blivit borttappat av dem. Så kan det gå. Jag vet vilken restaurang jag vill gå till på min födelsedag nu. Den heter Miss Sophie och ligger på Avenyn. Jag hoppas att den är bra!

Jag har kommit på ett sätt att få mina bilder från mobilen till datorn. Det har blivit något konstigt med överföringen, så nu får jag maila bilderna istället. Lite omständligt, men det går bra.

Smakprov från fotoalbumet:
Cookie och Harry busar
















Nu ska jag gå och gå och gå, men aldrig komma till dörren.

1 kommentar:

  1. Hej Marika,
    Vad tråkigt att läsa om paketet som inte har kommit fram som det ska. Har ni ett kollinummer så att paketet går att spåra? Väger paketet under 2 kg och Längd + bredd + tjocklek tillsammans är max 90 cm skickades paketet troligtvis med en brevtjänst som oftast inte har ett kollinummer så att man kan följa försändelsen.
    Kontakta gärna någon av våra kundtjänster eller avsändaren så hjälper vi dig med att ta reda på vad som hänt.
    Paket som skickats med kollinummer/logistiktjänst:
    Postnord Kundservice: Telefon: 0771-33 33 10, knappval 2. Vi har öppet 08:00-18:00 mån-fre.
    E-post: kundservice.se@postnord.com

    Paket som skickats med brevflödet:
    Postens Kundservice: Telefon: 020-23 22 21 (knappval 1), Vi har öppet 08:00-18:00 mån-fre.
    E-post: kundtjanst.privat@posten.se

    Vänlig hälsning
    Malin på Postnords Kundservice

    SvaraRadera