tisdag 29 april 2014

Kaka på kaka

Min kaka blev god, tyckte både jag och Gustaf. Mats var här och fikade igår och han sade samma sak. Så antingen har jag inga smaklökar och två i min närhet som ljuger lite vitt, eller så var den helt enkelt god! Jag tror på det senare alternativet. ;) Gustaf och jag gick på bio igår för vi trodde att det kulle vara en överraskningsfilm på Aftonstjärnan. Men det visade sig att jag tagit fel på veckan och att den ska visas nästa vecka. Filmen vi såg istället var ju bra, så det gjorde ändå inte så mycket att vi tog fel.

Idag ska vi åka till Sikfors. Pappa fyller 60 år imorgon och Nova döps på söndag. Jag ska klippa luggen och gå på biblioteket innan vi åker, så nu ska jag börja med packningen. Jag ska njuta av sommarvärmen en sista gång när jag tar båten över till stan. Jag såg på yr.no att Sikfors skulle ha mellan 0-5 grader bara... Inte riktigt vad jag vant mig vid.

Här är en bild på en annan kaka:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar