söndag 6 april 2014

En födelsedag och fyra fiaskon

Igår fyllde Gustaf 22 år. Vi firade bland annat med att äta tårta, gå på stan och middag ute. Han fick en scarf av mig och den bar han hela dagen. Då visste jag att presenten var lyckad. =)

Idag har jag bara pluggat, tills nu på kvällen. Jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet med all skola jag har nu. Jag läser 185% denna termin, vilket hade kunnat vara okej om det inte vore för att alla examinationer sker i maj/juni. Men jag får missa 41 poäng denna termin, så det kommer nog ändå gå bra även om jag skulle få skjuta upp någon tenta. Jaja, jag har lärt mig något utav detta i alla fall. Jag ska nog inte gå över 150% i framtiden. I sådana fall tror jag att det är bättre att gå två helfartskurser än fyra olika, som nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar