lördag 26 april 2014

Å, Åby

Idag var vi på Åby-travet och förlorade pengar. Jaja, det var väl trevligt ändå... om man gillar trav. Men jag gillar ju Gustaf och han ville jättegärna gå och då får man ställa upp. Det var faktiskt rätt kul och jag fick vara utomhus i den sköna solen! Åby var fint, tyckte jag. Det var som om man hade åkt ut till en småstad fast vi bara var 25 minuter från centrum. De hade en charkbutik, bageri och lite annat charmigt. Vi vann ingenting idag, men det är inget jag brukar räkna med. Då är det nog inte så sunt att spela. Men jag köpte en fin klänning till ett bra pris på Gina Tricot efteråt, så dagen slutade i förlust för mig med. ;) Nu är det kväll och vi ska se om det finns något att äta i denna stad! Det gör det nog. Tills vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar