tisdag 27 december 2011

Längtan

Jag önskar att Muffin och Cookie kunde följa mig till Stockholm. De två har lagt sig vid mina fötter, såsom de alltid gör när man sitter vid datorn. Jag busade med Cookie idag, men då kom Muffin och gick emellan för hon tyckte att vi inte skulle livas med varandra. Tror jag.

Jag har varit i Piteå idag tillsammans med Issa, Jonathan och Jakob. Det var roligt att få träffa dem. Jag fick ett par jättefina örhängen av Issa! När jag kom hem därifrån hade jag fått ett paket av Henrik också. Det var Vänner säsong 10, så nu har jag en massa att kolla på på min nya bärbara DVD! =)

Jag längtar tills jag får fara till Boden imorgon. Det är så roligt att träffa mormor och morfar, och så naturligtvis kusinerna! Men efter att ha bott med mormor och morfar i tre år känns det konstigt att träffa dem så lite. När jag är uppe är jag ju mest i Sikfors och så bara i Boden över dagen! I övermorgon blir det färd hemåt igen och det längtar jag också till. Norrbotten i all ära, men Gustaf är bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar