lördag 7 januari 2012

Går vidare

Hej hej! Så länge sedan det var som jag skrev! Det har inte att göra med annat än att jag har varit upptagen med att flytta från Flemingsberg till Jakobsberg och att jag i mitt nya boende inte har tillgång till internet än. Men än så länge trivs jag väldigt bra här. Jag har ju dock bara bott här i några dagar, men känns ändå okej. =) Jag fick otrolig hjälp med att flytta av Frank, Emma och min Gustaf. Jag är så tacksam att de kunde hjälpa mig. =D

Jag ska inte skriva så mycket mer, jag skriver nämligen från mobilen och det är jobbigt. =P Jag ska plugga och se på film nu. Imorgon blir det bio med Gustaf. Yay! Vi hade förresten en underbar nyårsafton! Gustaf lagade mat och så hade vi bara allmänt trevligt tillsammans. =)

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Saknar dig! Nu tycker jag att det är dags att skriva ett inlägg eller två. Jag har varit jätteduktig dessa två veckor och skrivit något inlägg. Jag brukar ju inte vara så bra på det. :)

    Det händer inte så mycket just nu för mig, har ju en termin kvar i skolan, och allt går segt.

    SvaraRadera