måndag 30 januari 2012

Wordfeud

Wordfeud - detta fenomen! Vad vore pendeltågs- och tunnelbanetågsfärderna utan det? Säg det. När man har tråkigt är det en räddare i nöden, men oftast wordfeudar folk en bara när man är upptagen, men har man tråkigt händer det mer sällan. Eller så kan det bero på att man hela tiden kollar wordfeud när man har tråkigt och gör det mindre ofta när man är upptagen med annat. Jag hade inte ens wordfeud (och var icke intressetad! Nej, nej!) innan Richard tog min mobil och gav mig ett wordfeudkonto. Nu är det en av de roligaste sakerna mobilen kan erbjuda mig. Den har även hjälpt mig att förstå reglerna i riktiga Alfapet. När jag var liten minns jag en gång hur jag lackade ur totalt för att jag inte fattade reglerna ocj därmed inte förstod varför de andra fick så himla mycket poäng. Nu sitter jag och kollar in massor med olika drag för att få maximalt antal poäng. Love it!

1 kommentar:

  1. vad heter du? skicka en invite till amandaany ! :D jag är värdelös på det men det är underhållande ändå, haha.

    SvaraRadera