måndag 30 januari 2012

Nobody puts loneliness in a corner!

Ack och ve! Stackars mig. Jag har bara skola på tisdagar och i mars äcen på måndagar. Sen då?! Sedan har jag ingenting och jag kommer ju att dö av tristess här om jag inte finner någon annan aktivitet! Extrajobb, volontärjobb och att hänga med kompisar är väl det som finns. Ja, det vill säga de vänner som inte ajälva har skola, vilket minimerar antalet rätt så drastiskt. Om jag hade haft internet och tv hade jag i a.f. haft tid att döda med sådant. Jaja, jag hittag något till slut. Innan jag tråkar ihjäl.

Det är värre att inte ha något att göra här än hemma i Norr tycker jag. Det finns mer här, men det finns så mycket så man vet inte alltid vad! Sedan är det ju inte alltid så kul att göra saker själv heller, men det skulle jag kunna dras med då och då.

Hm. Jag får väl fortsätta med mitt högljudda sjungande. Jag talar med mig själv och känner en svag illusion av att inte vara ensam. Ensamheten får sitta i hörnet. Tills Patrick Swayze kommer och bryter stämningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar