torsdag 19 januari 2012

I flytt int

I am the master of my fate, I am the captain of my soul

Idag har jag fått goda besked. Jag har klarat grammatikprovet och får därmed stanna i el Stockholmo! Jag hade aldrig orkat med allt detta om det inte vore för min underbara och bästa Gustaf. Nu kan vi göra det vi talat om, vi kan fortsätta fika på Gunnarsons och åka på resor lite längre bort än Åland. ;) Och jag kan andas ut.

Jag har börjat på Litteraturvetenskap I. Jag anmälde mig ju sent till alla grejer, så jag blev glad över att jag kom in trots det. Jag ska även läsa Baltisk litteratur och en kurs om Tove Jansson och Mumin. De sistnämnda läser jag tillsammans med Gustaf. De är på 7,5 hp vardera.

Jag vet att jag har varit en urusel bloggare, men jag har fortfarande inget internet. Jag menar, det är ju inte som att det inte händer grejer! Jaja, tills nästa gång. Tschüß!

1 kommentar:

  1. GRATTIS!!!! :D Vad bra att det lyckades, hade u varit synd annars ;)

    SvaraRadera