onsdag 25 januari 2012

Superspännande uppdatering

I förrgår var jag, Gustaf, Sofia och Mårten på Café Mix. Det ligger bredvid Dramaten oh låt dig inte luras av namnet, ty det är en krog. Jag har berättat om den tidigare, det finns en av hovstallets katter, Oskar, som brukar stryka omkring där. Så söt! Vi hade supertrevligt när vi var där. Annars har jag mest varit med Gustaf.

Jag trivs mycket bättre i Jakobsberg än jag någonsin gjorde i Flemingsberg. Mitt rum är ljusare och ger mig mer energi, jag lagar mat när jag vill, och även om det är mindre och jag varken har många TV-kanaler eller något internetn känner jag mig tillfreds med min boendesituation. Jag har en egen ingång, man går in från garaget och tar en till dörr in i rummet. Jag har egen skohylla och klädhängare där. Sedan delar jag kök, tvättstuga och badrum med min hyresvärd, men det är helt okej! Jag bor i ett hus nu. Jag åker frotfarande pendeltåg, men det gör inget.

Det var allt jag hade att uppdatera just nu! Nu drar jag. Notice the irony in my headline? Hö hö hö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar