tisdag 7 februari 2012

Sundbybergs-tripp

Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggios senaste platta. Jag har nyss städat klart rummet, så det kanske kommer bilder senare. Just nu har jag bara tråkigt. Gustaf sov över från igår till idag så vi drog till Sundbyberg för en fika. Jag har funnit stadens bästa Stockholms stadsmission där. Alla andra brukar ha skitväskor, men i Sumpan fanns det fina och fräscha ena. Jag vill tipsa Stockholmsresenärer om det. Sundbyberg är mysigt, det är nästan som en egen liten stad. Men jag tror jag är lite partisk mot det också eftersom pappa bodde i Sundbyberg förut (dock i Hallonbergen, ej i centrum).

Jag ska se till att "laga mat" nu, d.v.s. stoppa in min färdigrätt i mikron. Ibland orkar man bara inte liksom. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar