fredag 17 februari 2012

Veckan som gått

Jag hade tänkt uppdatera litegrand av vad som hänt under veckan eftersom att jag har haft problem med internet. I måndags var jag på stan med Lillis och handlade alla hjärtans-dag grejer som senare skulle bli Gustafs present. Han fick ett fotoalbum med små texter till bilderna. Sedan mötte jag Lillis och Richard när de skulle åka hem med tåget igen.

På tisdagen gick jag på min baltisk litteratur-lektion, men skippade historian för att fara direkt hem till Gustaf. Han gjorde våfflor och så kollade vi på serier och bara hade det bra.

I torsdags var jag med Gustaf. På kvällen for jag till Gula villan och träffade Issa. Det var jätteroligt! De har renoverat Gula villan och den är nu jättemysig med levande ljus och fina dekorationer.

Det är egentligen allt jag gjort tills idag som överhuvudtaget är värt att nämna på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar