måndag 20 februari 2012

En anekdot

Låt mig även få tillägga denna lilla anekdot...

För alla er som inte ser Sherlock Holmes-serien - gör det! För alla er som gör det, lyssna nu! När jag och Gustaf gick utanför NK såg vi en lapp någon hade satt upp där det var en bild på Moriarty och en textstod på lappen som löd: "Moriarty is real". Sedan var det lappar man kunde dra av, ni vet, som på "Hej, köp min cykel, ta mitt nummer"-lappar, på vilka det stod: "I believe" Jag tog en var för mig och Gustaf (because I'm a nerdfighter. Problem, Umbridge?) Jag tyckte det var skitcoolt och roligt av den som hett upp den!

Tyckte bara det var kul. ^^

1 kommentar:

  1. Serien äger ^^ Såg de två sista delarna, men helt klart enastående!
    Haha sweet, borde finnas på Ica i Nördfjörn också ;D

    SvaraRadera