lördag 11 februari 2012

Ha saker att göra

Guess what?! Jag skriver från min dator nu! Jag skaffade internet igår. Till en början krånglade det, men nu fungerar det ju. Vi får väl se hur länge det håller. ;) Jag hämtade även mitt tält från mitt förra ställe igår. Jag hade glömt det där nämligen. Det var jobbigt att behöva åka tillbaka dit för det stället suger, men måste man så måste man. Det gick ju bra och Gustaf följde med mig. =)

Ikväll ska jag och Gustaf sitta och skratta åt Melodifestivalen. Det kommer nog att bli kul, det är ju alltid kul att vara med Gustaf! Förra lördagen kunde vi inte sitta och skratta åt alla dåliga låtar för att vi såg på Hedda Gabler på Dramaten istället. Det var värt det! Jag tyckte att den var bra, om än den inte var någon favorit. Nästa pjäs blir en om Olof Palme på stadsteatern. Den ska bli himla intressant att se! Två dagar efteråt blir det Den Girige av Molière.

Imorgon ska jag träffa Richard. Vi ska äta middag på Jensens. Det blir nice. Efteråt ska jag på stand up på The Big Ben pub med Gustaf. Jag och Angelica var på det förra torsdagen och då var det en kille som uppträdde som jag tyckte var jätterolig! Jag vill veta vad han heter så att man kan hålla utkik efter fler uppträdanden av honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar