söndag 25 december 2011

Osäkerheter

Så mycket har hänt under de senaste dagarna. Jag tänker inte göra ett utlägg för dessa ting, men jag kan då säga att jag har haft det bra. Jag längtar till Stockholm lite grand, men jag känner på samma gång att jag har för lite tid här uppe. Men så brukar det vara. Denna gång har jag i a.f. inte planer på att stanna i F-berg, vilket känns hur bra som helst. Men så finns det annat att tänka på istället. Det är så det är att vara vuxen. Hatar tråkiga vuxensaker. Vill få Januaris oro överstökat och gå vidare!

Nog om det! Bara för att mitt liv just nu präglas av tråkiga plikter och ansvar betyder inte att min blogg måste göra det! Jag kan berätta vad jag fått i julklapp igår! Jag fick en bärbar DVD (som mina storebröder ska inviga idag när de tar tåget till Stockholm över dagen), alla HP-filmer i en box, choklad, pengar och en bok. Idag fick jag ytterligare en present av Erica och Johan, en tröja med trycket "Världens bästa syster" och en Werther´s-påse. Jag blev jätteglad över det.

Är rädd att jag inte har något mer att skriva för tillfället. Bilder från julen kommer när jag är tillbaka i huvudstaden, om alls... Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar