tisdag 27 december 2011

Nuläget

Idag ska jag vara med tremänningarna och det kommer bli superkul! =D Jag har ingen aning om vad vi ska göra, men att det kommer bli kul är det ingen tvekan om. ^^ Gårdagen var också jätterolig. Jag shoppade tillsammans med Linn i Luleå. Jag inhandlade en kjol och ett par örhängen åt mig själv, sedan var det bara lite krimskrams jag köpte. Blev nöjd med allt i a.f. Efteråt for jag till Bergnäset eftersom att mamma, Storis och Henrik befann sig hos Storis mamma. Det var inte riktigt my kind of people där, d.v.s. ungdomar, men jag klarade mig. När vi kommit hem spelade jag och mamma alfapet. Det tog längre tid än det skulle för att jag avbröt spelet för ett 1,5 timmars långt telefonsamtal.

Imorgon blir det Boden och i övermorgon Stockholm. Det känns som att saker och ting klarnar ju längre tiden går. Framtiden ser nåbar ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar