tisdag 5 maj 2015

Shoppingdag

Idag har jag letat i butikerna efter en jacka, men jag gick bet på det. Jag hittade ingen jacka men istället hittade jag en jättesnygg bikini på Åhléns! Jag bestämde mig för att köpa den istället för en jacka och gå omkring med min vårjacka ett tag till, om jag nu inte mirakulöst skulle hitta någon av mina sommarjackor! :) Vårjackan är trots allt inte så farlig! Jag får prioritera lite helt enkelt. :P

Så här ser bikinin ut. Jag älskar mönstret. :)























Här är Gustaf i fikapausen. Jag gillar att ta bilder när han inte är förberedd på det. ;)


















Fikat var väldigt gott! Citron- och marängpaj med vispgrädde och hallon till. Och så en chai latte i muggen. Jag tycker inte att någon gör lika god chai latte som espresso house, men den var god ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar