söndag 17 maj 2015

RIP min jacka

Jag sökte igenom förrådet idag för tredje gången, men hittade fortfarande inte min sommarjacka. Jag har nu i princip helt och hållet gett upp hoppet om att återfinna den. Jag pratade om att skaffa en ny för ett tag sedan, men jag hade inte gett upp hoppet helt då. Det har jag väl inte än heller egentligen. Jag ska fortsätta leta fast jag inte riktigt har någonstans att leta... Jag tyckte det var kul att Hanna i Pretty little liars har en likadan och gissa om hon inte hade på sig den i avsnittet vi såg igår! Då blev jag ju så klart ännu mer sugen på att hitta igen den. Men men, tills vidare får jag väl ha min bylsiga vårjacka eller mina ofina huvtröjor. Jag får väl hoppas på sådan värme att jag inte behöver någon jacka alls.

Min jacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar