söndag 23 januari 2022

Världens tyngd

 Fick svara på en enkät idag som handlade om reklam angående förberedelser inför kriser och krig. Det i kombination med vad som händer i Europa gör att man funderar över framtiden och tillvaron. Men livet här i Sverige måste gå på. Imorgon är jag kyrkvärd. Bara en sådan grej.

På fredag eller lördag åker jag och Gustaf till stugan. Det beror på om han får ledigt eller inte. Jag jobbade två dagar denna vecka istället för nästa, för då kan jag bara jobba en dag om vi åker på fredagen. Jag hade tänkt ta det lugnt första veckan tillbaka på jobbet, men så blev det inte. Jag har inte jobbat på en månad, plus att jag har varit hemma ett tag p.g.a. att jag var sjuk förut, och då ville jag börja lite långsamt. Men det gick ju an ändå. Jag ska ju vara ledig i två veckor sedan, då vi ska upp till stugan, så jag klarar mig gott och väl. Tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar