söndag 2 januari 2022

Saker att göra

 Jag kom på att jag inte har skrivit något om folklore och evermore, som jag har gjort med alla andra av Taylors album, så jag ska göra det någon dag. Jag kommer nog inte skriva fullt så mycket om dem, men jag vill ändå skriva någonting.

Nu har vi varit i stugan i drygt en vecka och har hunnit med en del. Vi har hälsat på Ida i sitt nya hus, vi har haft julfika på annandagen hos mamma och Storis, vi har hälsat på både mormor och Frank m. familj i Boden, grillat vid Gåstjärn, och spelat lite spel. Vi har fortfarande kvar en Bodenresa, som vi tänkte göra imorgon, och en middag på Tages i stan. De andra dagarna håller vi öppet just nu. Det är skönt att vara här. Jag gillar inte att tänka på vardagen i Göteborg. När man väl är där vänjer man sig, men ändå. Nu ska jag njuta av ledigheten och att vara här medan jag kan. Just nu ska jag läsa min Magical Bakery Mystery-bok. Och ja, den handlar precis om det som det låter som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar