torsdag 27 januari 2022

Samtid och framtid

 Gud, vad skönt det är att sitta ned just nu. Jag har haft lite ont i ryggen idag och sedan jag slutade jobbet har jag haft ont i fötterna. Det brukar höra till, men det märks att jag är ovan sedan jag var hemma så länge. Inte längre än sommaren, men ändå tillräckligt för att man ska komma lite ur fas. Annars tycker jag att mitt jobb är helt okej! Just nu har jag två extrajobb som jag har varit på längst av alla jobb jag har haft. Eller, det ena är det någon månad kvar tills jag har varit där längre än när jag jobbade i kundtjänst, men jag planerar på att vara kvar längre. Jag har alla intentioner att gå antagningskonferensen för att eventuellt bli diakon till hösten. Det enda som skulle kunna stoppa mig är om stiftsdiakonen tycker att jag borde vänta. Så, jag kommer bli kvar på jobbet till hösten i alla fall. Därefter får jag se vart det bär.

Imorgon åker vi till stugan. Det ska bli kul att åka upp och fira att folk fyller år och grilla i skogen. Bland annat förstås. Det kommer väl fler uppdateringar så småningom.

En bild på Ginny som valp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar