måndag 24 januari 2022

Längtar

 Just nu väntar jag på att Gustaf ska sluta efter att ha jobbat övertid. Vi ska äta på en restaurang, som är jättemysig och som ligger i Eriksberg. Gaubi heter den. De har en jättegod kebabpizza som jag brukar beställa. Första gången vi var där valde jag räkpizzan, den är också god. Främst av allt är atmosfären där väldigt skön. Jag älskar ju pizza så jag är väldigt nöjd med dagens val av middag.

Jag såg ett gammalt inlägg från när vi precis hade flyttat till Göteborg och jag skrev att vi hade ätit på en pizzeria inne i stan som jag idag inte har något minne av alls att vi ens har varit på. Tydligen har de goda pizzor där. Enligt mig själv. I guess.

 Imorgon ska jag tvätta, på onsdag ska jag klippa luggen och packa och på torsdag jobbar jag och sedan packar vi det sista, för på fredagen åker vi till stugan. Vi har lite bio, teater och restaurangbesök inbokat, men det kommer hinnas med annat också. Det är inte så strikt planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar