onsdag 31 augusti 2016

På egna ben

Idag var jag ensam på jobbet igen. Jag tycker att det är skönt, delvis för att jag slipper svara på inkommande samtal och bara fokuserar på en uppgift, d.v.s. mailen, men även för att jag kan göra det i lugn och ro och känna att jag faktiskt kan stå på mina egna ben lite också. Jag har förstås en bit kvar innan jag blir riktigt bra, men jag närmar mig i alla fall. Fast det är förstås roligt när andra jobbar med mig så jag hade inte velat vara själv alltid. Fast städarna gjorde mig ju faktiskt sällskap idag, så helt ensam på kontoret var jag inte. Det hade nog varit lite läskigt.

Nu ska jag läsa lite så att jag hinner innan jag blir trött, Jag börjar dessutom tidigare imorgon och måste gå upp tidigare för att hinna med min feel good-film. (Idag såg jag Bring it on. Den var väldigt bra.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar