tisdag 10 maj 2016

Pussel

Dag 10 på fotolistan är något som gör mig glad och eftersom hundarna vore ett uppenbart svar så ska jag välja något annat som gör mig glad. Men oroa er inte, det kommer fler bilder på hundarna i framtiden. ;)

Jag tycker om att lägga pussel så här får ni en bild från när jag hade lagt färdigt mitt Europapussel. Jag tycker att det är kul för att hjärnan får arbeta lite samtidigt som det är en avkopplande sysselsättning. Dessutom kan man gå ifrån när man vill så det känns aldrig påtvunget. Europapusslet gillar jag extra mycket för att jag tycker att det är kul med geografi. Harry Potter-pusslet är kul också men jag får lite psykbryt eftersom att hela den bilden består av en massa olika nyanser av brunt och dessutom saknas en pusselbit, vilket psykar mig.



















Här nedan ser ni Harry Potter-pusslet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar