söndag 15 maj 2016

Förr i tiden

Dagens fototema är "tokigt". Det finns ju flera tolkningar på ämnet tokigt och när jag gick igenom gamla bilder slog det mig just hur konstigt det känns att det gått så lång tid sedan dess, så jag bestämde mig för att välja ut några bilder från svunna tider.

Här är en bild från 2011 då mamma hälsade på mig i Stockholm. Jag bodde i Flemingsberg och vi åkte in till stan för att käka veganlasagne på mitt stammishak. Those were the days!
















Söt Gustaf på Muggen, kaféet som gett upphov till ett stående internskämt. Han hade en liten fläta i sitt hår och jag tyckte det var gulligt. Det här var fem år sedan!


En bild på mig och lilla Messi. Hon var en genomsnäll och underbar hund och jag tycker att det är synd att jag inte kunde gå ut med henne så ofta längre, på grund av att jag skulle börja gå i skola måndag-torsdag hela dagarna i Sundbyberg. Jag tänker på henne då och då och undrar hur hon har det. Min fina, glada Messi!

















Den här bilden är från min och Gustafs resa till Köpenhamn. Vi gick in i en byggnad (minns inte vilken) för att låna toan och i foajén fanns en tron som vi passade på att ta bilder på. Very regal! ;)



















Det är tokigt att det var så länge sedan men ändå inte. Det är inte en hel evighet sedan egentligen, även om det känns som det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar