onsdag 18 maj 2016

Ljus

Hej dagboken!

Igår hade jag bara en lektion på två timmar och var ledig resten av tiden, vilket var skönt! Jag har kunnat cykla på min nya, fina cykel igår och när jag skulle ta ut den ur cykelgaraget hörde jag Sunes matte säga till honom: "Nämen, Sune! Låt den lilla råttan vara." Med "den lilla råttan" antar jag att hon menade en mus. En halv minut senare hörde jag "Varför måste du vara elak?" Det var jättekul! Personligen tycker jag att det är bra att han tar möss! Inatt hade jag en jättebra dröm som satte positiva spår i mig, något som behövdes. Drömmar kan vara bra på så sätt. Jag tvättade så fort jag vaknade i morse och sedan spenderade jag tid med Gustaf och åkte till jobbet. Det var bara jag och en till som jobbade idag och hon är jättetrevlig, så det var tur att jag fick jobba med just henne! Vädret var jättefint på kvällen så jag och Gustaf tog en promenad i det vindstilla vädret. Det är speciellt, då det sällan är vindstilla i Göteborg. Överlag, en bra dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar