onsdag 25 mars 2015

Tursamt

Alltså, 1,5 dags pluggande och inte en enda artikel läst är vad jag hoppas ska ge mig ett godkänt på tentan jag skrev idag. Jag hade världens tur när de ropade ut att på sista frågan skulle en av artiklarna strykas och det var just den jag inte kunde! Det var tydligen någon som hade påstått att en lärare hade sagt att den inte behövdes inför tentan, så då fick de ju ändra på det. Tur för mig!

Efter tentan köpte jag en klänning på Vintage. Det är en butik som säljer - överraskning - vintage-kläder. Jag köpte en Alice+Olivia-klänning som är i vit spets. Jag älskar det märket, de har ofta så fina kläder! Det roliga är att jag såg den klänningen förra året också, men den blev såld! Nu har det alltså kommit in en likadan eller så är det samma klänning som kommit tillbaka... Vem vet? Jag är glad att den butiken finns, för det märket är lite dyrare men när det är begagnat reduceras priset så pass mycket att jag har råd.

Det har alltså varit en rätt okej dag. Jag ska däremot inte sitta hungrig på en tenta i framtiden igen. Usch, vilken tortyr när folk satt och åt. "Åh, bilar! Åh, Coca-Cola! Åh, banan! Åh, en macka!" Ja, kort sagt tog det upp ganska mycket tankeverksamhet. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar